سلام دوست عزیز
آیا منظور شما ایحاد سند در جیمیل است؟
اگر نوت بخواهید جیمیل چنین چیزی ندارد،جیمیل سه قسمت برای ایجاد و ذخیره فایل متنی دارد که یکی از انها همانند نوت است که به "کارها"معروف است و وظیفه ذخیره یادداشت های شما با استفاده از تاریخ و یادآوری آن به شما است که برای رفتن به ان کافیست در صفحه جیمیل خود در گوشه سمت راست بر روی Gmail کلیک کنید و گزینه "کارها" را انتخاب کنید.این گزینه همانند یک نوت است که کمک می کند شما کارهایتان را با تاریخ به او بدهید و او برای شما یادآروی کند.
اگر که می خواهید فایل متنی و سند نویسی و در جیمیل ذخیره کنید دوروش زیر وجود دارد:
راه اول اینکه شما متن خود را به صورت یک نوشته برای ارسال ایمیل بنویسید و در پیش نویس ها ذخیره کنید که البته فقط یک پیش نویس است اما راه دوم
در روش دوم شما از فضای ذخیره سازی کلود درایو گوگل استفاده می کنید برای این کار به جیمیل رفته و سپس در گوشه سمت چپ بر روی کلیک کنید.و "Drive" را انتخاب کنید.
حال شما به محیط کار کلود درایو وارد شده اید در این بخش کافیست بر روی "Drive من" کلیک کرده و گزینه "فایل جدید" و سپس "Google Doc" را انتخاب کنید
در پنجره باز شده یک سند باز می شود که همانند محیط آفیس ورد است اکنون شما هر سندی که بخواهید می توانید ایجاد کنید.